مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-04اقتصادي

افزایش 4 برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی در اسدآباد


مدیر صندوق کارآفرینی شهرستان اسدآباد از افزایش چهار برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی امسال  این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر صندوق کارآفرینی شهرستان اسدآباد از افزایش چهار برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی امسال  این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر داد.

مهدی نجمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون صندوق کارآفرینی شهرستان از محل منابع صندوق توسعه ملی افزون بر چهار میلیارد و 200میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی پرداخت کرده که به نسبت مشابه سال گذشته از افزایش چهار برابری برخوردار است.

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید نقش بسزایی در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال روستایی دارد ،افزود: این صندوق به عنوان نهاد حمایتی و تنها موسسه مالی تخصصی است که در حوزه اشتغال بویژه کسب و کارهای خرد فعالیت می کند.

نجمی در ادامه از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی شهرستان با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی خبر داد و تصریح کرد: این مجتمع خدمات رفاهی واقع در کیلومتر 7 محور کمربندی جاده اسدآباد -کنگاور در مصوبه تهیه شده دارای 12ماه دوره ساخت و ساز بوده و بر اساس این مصوبه در سال آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی در اسدآباد

افزایش 4 برابری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارآفرینی در اسدآباد